dinsdag 2 februari 2016

00 2 februari 2016 Herkansing


Helaas  is het allemaal anders gelopen waardoor ik de reis in januari heb moeten annuleren. Nu ik aan de nieuwe situatie enigszins ga wennen - mijn partner is spoorloos verdwenen - heb ik besloten op 19 februari alsnog te gaan. Voor drie weekjes ipv drie maanden. Niet zozeer om in de zon te liggen of lekker vakantie te houden, als wel om dingen te regelen. Ik heb geen idee hoe de vlag erbij hangt in Gambia. Ook is het vooralsnog niet echt duidelijk waar alle sleutels zijn van huis, auto, etc.  Ik ga er maar van uit dat het goed komt.
Om mezelf te troosten heb ik een mini tablet aangeschaft. Ik hoop daar op te verhalen hoe het gaat.
..
..
.. ik zoek naar een positieve afsluiting, maar kan er helaas even niet veel meer van maken dan dit. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten